Sunday, July 26, 2009

Besday aisya

nampak x hidung aisya merah..ntah jerawat ke..bisul ke..tp semlm aku dh picit..gatai tgn kan..kuar la cam nanah n darah..melalak jugak la..




ingat nk ambik yg ultraman..cantik skit..aisya pun nk..sekali aiqal xbg..die kata kek ultraman nanti besday die bln 8 br leh beli..aper la anak aku nih..aisya dh mengamuk2..pujuk la dh abang xkasi


budak excited nk tiup lilin..layan je la..xde org lain pun..

arinih besday aisya.. beli kek je.. merajuk ngan laki aku..ajak mkn kat cozy GEM..laki aku xlayan..coz die penat pasang cermin kat umah..aku xpenat ke..class dr kul 10 sampai 4ptg tau..penat giler.. sian mak buyung nih..

citer pasal kek la..ingat xnak beli la..coz kan nk celebrate nanti kat PD..tp cam sian lak..

nk beli kat SR cam xbest..coz aisya nk yg ader cartoon..biasa kat SR kena order kan.. so beli la kat ampang point.. muak giler la aising die..ntah peknen kali xmeroyan sgt kat kek..masa aisya dulu bole tahan...



3 comments:

adikmanje said...

happy beleted besday Aisya...auntie adik lambat wish tau...sebab baru nampak ni....sori ye....semoga menjadi anak yg baik ye, panjang umur..murah rezeki..

LaylaFarid said...

Happy Birthday Aisya!!! Be a good girl....dah nak dpt adik dah tu..nanti leh panggil kakak aisya....

eynda said...

Happy belated birthday to little aisya.....moga menjadi anak yg soleh dunia & akhirat :-)