Friday, July 24, 2009

Besday Aisya

esok besday aisya 2 thn..ingat kalu dh pindah umah br leh gak wat mkn2..
nampak gaya xde rezeki jugak la..
xtau nk kasi hadiah aper kat anak dara aku tuh..tanya sibuk nk kek kaler merah..
esok aku ader class sampai ptg.. pastuh la kot beli kek skit..
celebrate kitorang anak beranak je la..
coz next wks ader family day kat PD.. so kat sana la beli kek besar skit
suppose g PD arinih.. mak aku dh terbang g Jakarta.. best nyer.. dh kirim maxi dress wat raya..xtau la camne die beli.. baju kurung yg beli kat C4 tuh takut je xmuat.. xleh la nk melaram sgt raya thn.. lagipun thn nih kitorang sederhana je..cewah konon..
nak2 laki aku dh tension nk keje..ari2 sibuk nk resign.. kalu pk aku xkeje dh lama die resign..
aku ckp tunggu la pas aku beranak.. xmao la beranak kat gomen.. laki aku ckp ala takat 2-3k tuh mampu laki aku byr..ekkeke.. mesti die sian kat aku xmao beranak kat gomen.. iyer la masa aisya dulu admitted psl kuning kat Hospital Raub..keje aku nangis je tau.. sempat la 2mlm kat s2..
laki aku kena la wat biz dulu br leh resign.. xkan nk resign g2 je..
laki aku nk sgt la blk kelate.. belah bagi sungguh la.. seronok leh jaga parents aku..tp sedih laa uwaaaaa xleh la nk shopping dh..

No comments: