Tuesday, July 28, 2009

Mood Holidays

ala bkn g jauh pun..PD je..tp xsabar coz dh lama giler xholiday ngan family belah mama kan..
last g cameron highlands..masa tuh tgh peknen aisya 6bln.. g dkt2 je dulu coz abah aku bkn sihat sgt pun..n purpose g PD pun coz abah aku nk tanam die dlm pasir..org ckp bole jugak baik utk sakit cam abah aku.. mana lagi pandai yg dkt, PD je la..tp aku lupa nk pesan kt abah aku bwk suar panjang n stokin..coz ader kwn laki aku..tanam dlm pasir gak lak sekali ader cacing..abis masuk dlm urat..timbul2 urat die..bahaya kan..
cam xpuas lak g sehari je la.. bile lak bole g holiday..uwaaaa aku teringin nk g jakarta.. xdapat la nk g lagi..nk2 ari2 laki aku ckp nk resign.. aku ckp tunggu la sampai bln 12..so aku pun dh abis blaja.. bole la blk kpg..lepak2 dulu b4 ader projek baru.. bgtau parents aku aper lagi seronok la..nk2 kalu balik kelate.. tp xmao la dok umah mil aku.. xsanggup aku..kejap2 bole..lama2 bole pengsan..
so aku pun kena la cr keje kot.. ader lagi ke nk ambik aku keje.. mtk gomen haram nk dpt..
tgk la camne planning kitorang.. xdapat la nk dok kl lagi kalu laki aku resign...

No comments: