Saturday, July 18, 2009

Midvalley


penat aku layan..dkt kul 7 br laki aku sampai.. xbeli menda pun..cam xde mood


punya la kedekut 2beradik nih..nk mtk sedikit pun xbg..

aku nih malas nk ajar aiqal mkn aiskrim mahai2..pasal nanti siap kali kuar nk beli je..
nih adik ipar aku la ajar mkn aiskrim baskin robbin..bkn nk kedekut..aiqal nih pantang nampak..mesti nk..kalu tiap2 minggu mampus la aku..
mentang2 la sedap.. kalu aiskrim kon rm1 tuh 11 kali leh makan tau.. sekali sekala bole la..

mane la leh shopping ngan bwk 2 anak nih..layan diorg je.. layan kat tempat menan jusco..g metrojaya..layan kat tmp menan gak..nak2 aiqal ralit dok tgk menan transformers..tgk je la..mahai nk mampus..
semlm laki aku x g keje la.. x g g trip endau suppose kena la g keje.. dh dok cirit birit je..
tp kena gak g ofis.. kul 4ptg pas ambik aiqal skolah kitorang siap2..laki aku g ofis kitorang lepak kat midvalley..konon2 shopping pra raya..
tgh jln2 kat tgh2 tuh ader sk11 wat menda ntah..sekali nampak vanida imran..cun giler..cantik kulit die..nampak cerah..kulit die kan sawo matang..nih aku nampak cerah..pastuh cun la.. lagi cun dr gee tuh..cuma camera cam cikai..zoom pun kabur je..layan je la

No comments: