Thursday, July 30, 2009

N3 boring2

bosan lak wat n3 xde pic..mmg dh tahap malas nk ambik pic
anak2 aku lagi la malas..lagipun dok umah je.. nk2 peknen kali nih mengantuk je.. aku nih kdg2 rasa cam xpeknen lak.. sihat je.. xsabar lak nk g jupe dr marlik.. dh nk masuk 4bln..perut tuh ala2 buncit je la..
pastuh ptg2 layan aiqal kat pool..dh kemaruk aiqal tuh.. tp ok jugak..cam dh pandai swim..nk hrp laki aku ajar..ntah bile..weekend sibuk ngan aktiviti bola.. ok la member2 die tlg ajar..
aisya lak mengade..kejap je main..pastuh sibuk sejuk..dh 2beradik nih xsabar2 nk g PD esok..nak2 aiqal..siap ckp ala mama sehari je ke.. lain kali la.. nampak sgt kemaruk nk duduk hotel..
laki aku cam biasa la..ari2 sampai je umah..nk berhenti keje.. sian lak aku..
siap ckp ikut la parents aku balik kelate.. aku ader class la.. tunggu la bln 11 pas siap projek paper aku...suruh aku cr keje..
cam nk nazak sgt laki aku tuh nk anta tender.. cr la bizz lain dulu... sihat kat aku n anak2 xleh nk shopping..kekeke..bln nih senyap2 je.. padahal sales merata2.. nasib baik aku xmeroyan..
kalu confirm balik kelate aku mmg xmao dok umah mil aku.. balik kejap2 ok..lantak la org nk ckp aper.. abah aku sakit kan..bole la aku berbakti pd org tua.. n aku sian kat anak2.. bkn nk ckp umah mil xselesa.. tp mmg xselesa la.. nak2 aiqal yg mulut laser tuh..
ayat2 laser aiqal
1. bilik air kotor xbersih.. mesti mil aku sentap kan
2. xde aircon...anak aku sungguh demand
3.umah kotor..byk pasir..biasa la kpg kan..
tp aku hrp laki aku xjd la berhenti.. hrp2 dtg la mood keje die blk.. laki aku dh 10thn keje camni..penat die kata.. aku as wife support la aper2 yg die nk wat.. asal laki aku hepi..

No comments: