Sunday, January 18, 2009

Papa outstation

ptg nanti papa outstation..
cam dh lama papa xtinggal kitorang..
aku kan suka kalu laki g o/s..xyah masak..
tp awat xbgtau..nih mesti pasal xmao aku stay umah adik aku la nih
coz ari sabtu aku tido sana..iyer la tok bah n tok ma nk balik kelate dh next wks
mesti la die rindu cucu kan..yg je yg ader
kdg2 aku rase laki aku cam xpaham..
aku tau die xsuka sgt aku bwk anak2 tido shah alam..
tp aku sian lak parents aku terlalu berhrp..
tp aku wat dek je la..kalu marah pun 2-3hari xckp..pastuh baik..aper nyer isteri la kan
suka benor tinggal2 laki..la bkn selalu n bkn g berpoya2 kan..
ari sabtu tok bah blanje mkn..besday kan..
pic byk kat camera fasya..nanti2 la kalu rajin..
ala mkn2 biasa je..
papa xbg hadiah lagi..marah nih tau..
bole die beli jeans levis kat anak2..kat mak xde ke
nih pun mesti kes marah kat aku jugak..
ok la nk kemas2 umah

No comments: