Wednesday, January 28, 2009

Aisya cirit birit

arinih xjogging pun..malas..
nk2 berat bdn naik..60kg..nih mesti psl peyod..
esok la..kdg2 semangat berkobar2..kdg2 cam malas giler..
aisya lak cirit birit..badan pun panas skit..
manja la skit..pastuh seksa nk mkn ubat..
aiqal g school arini..jiran tuh balik kpg..abis die punggah mainan..meroyan kejap..
this wks nk balik kpg..bosan betul..kan cuti hari wilayah..
semenjak kahwin rasenyer br sekali kot aku gilir drive balik kelate..tuh pun naik kete aku..tuh pun pasal laki aku ngantuk sgt..paksa diri jugak la
kalu kete laki aku mmg xpernah..xkuasa aku.. die nk balik kpg..sendiri drive la..
psl laki aku tuh kalu nk ajak balik umah parents aku punya la pyh.. mcm2 alasan aku kena bg..tuh pun semlm je.. dh la g tuh lambat2..blk lak cepat..mane la aku xhangin.. mil aku lak kalu aku kata nk g umah parents mula muka tuh berubah..nampak sgt..
sian parents aku tau..diorg nk main ngan cucu je.. 2org nih je la kan..
sekrg nih parents aku dh kat kelate.. xtau bile nk dtg kl lagi..maybe bln 3 or 4..
ok la bebel2 lak mlm2 nih..
cirit birit aisya dh ok skit.. maybe psl kitorang g bkt belacan tuh kot..
air sungai kan kotor..
pasni mmg xleh nk g la..mandi kat pool sudah..

No comments: