Tuesday, January 27, 2009

Aktiviti ari isnin

lupa nk stori..mase jln nk g bkt belacan..bole aku terpeleok..pastuh jatuh cam nangka busuk..
xbole nk stabil badan psl tgh dukung aisya..nasib baik aisya xapa2..
aku la yg sakit pasal nk control xmao bg aisya jatuh jugak..luka la lutut aku..sampai koyak suar..malu beb..nasib baik xramai org mase tuh..
parut la lutut aku yg mmg xbrp licin nih...ader la besar 20sen luka tuh..
balik mandi balik umah..siap2 g dinner..
papa mengidam pulut mangga..merata cr kat kpg baru
nasib baik jupe..lama x makan lidah goreng..sedap tau..abis diet den..

aiqal bkn main air..dok main pasir n batu
suka betul anak dara nih main air..
ajak balik xnak..padahal dh sejuk giler


pagi x g mana2..xde tujuan..mesti kedai tutup kan..anak2 ngan papa sedap je tido..bekpes pun xtau nk masak aper..sekali masak nasi terus la..coz pagi mama dh g jogging..beli kuih rm2..alas dulu ngan kuih b4 siap utk brunch..masa kari udang n ayam goreng.dh lauk tuh je yg ader.. tghari papa bwk aiqal g potong rambut..sekali blk2 ajak g bkt belacan mandi sungai..aiqal aper lagi suka la kan..

1 comment:

Anonymous said...

Ira.. og gi bukit belacan tak singgah umah aku yerk?? huhuhu..
wei next time kalau nak makan pulut mangga takyah gi jauh2 ler.. tuh kat spectrum tu ada.. ada gerai kecik kat koner luar A&W tu ada jual.. org siam kelantee.. sedapnya pulut mangga..aku lak ngidam ni