Saturday, January 24, 2009

Jogging lagi

br balik jogging..lambat lak start arini
cam sakit la tang perut..nak peyod kot..
suppose 16hb dtg..tgh kuatkan diri jgn beli upt lagi
pasal xrase pun tanda2 peknen
nak2 aktif exersice..org ckp kalu wat workout senang jugak nk peknen..xde rezeki lagi
jap lagi nk wat nasi goreng.. nekad xmao makan..
br 2 hari bertahan xmakan nasi waktu dinner..
hrp2 kuat la semangat..
dh lama jugak xtimbang berat nih..brp la yerk..
bosan lak xblk kpg..kalu blk kpg aku lak bebel..asyik2 blk kpg..
iyer la blk kpg die je..mane aku xbosan..mentang2 aku selalu jupe parents aku kan..
kali nih kitorang xblk..semlm g survey perabot..dr pagi sampai ptg br balik..
penat giler..
arini ingat nk bersihkan umah baru.. ader la aktiviti skit dr g shopping complex je
laki aku nih mula2 cam nk balik..pastuh pk penat..iyer la naik kete kecik aku tuh..
lagipun kitorang dh balik masa raya haji.. tuh yg xbrp nk balik sgt..

No comments: