Sunday, January 25, 2009

Bekpes

dh kul 9pagi.. laki aku n anak2 terbungkang lagi
bekpes xsiap2 lagi coz aku xtau nk masak aper..
aku nyer dh settle..pas jogging td..minum air suam..roti 2keping..pastuh green tea
semlm dh wat nasi goreng..papa dh bising..asyik goreng2 je..pastuh dh yg tuh je yg aku pandai
td ingat nk g beli..lupa lak bwk duit..
tgk la..tunggu diorg bgn..kalu mood laki aku baik die ajak bekpes kat luar..
kalu suruh masak brg2 dh siap..cuma nk goreng je..
ingat nk wat nasi lemak..cili kering lak dh abis..
tgk la camne..arini aktiviti berjln lagi..
semlm g bersihkan umah.. letih giler..
pastuh jln2 kat almanda putrajaya..xbeli menda pun..
pastuh mase tgh makan kat chicken rice shop nampak sya,comey je airis aku tgk..geram je aku nk g kejar..kang laki aku kata aku giler la..beriya benor...

No comments: