Saturday, February 21, 2009

Weekend


ingat arinih dpt la katil baru aiqal..
sekali bengong sungguh pekerja bangla nih..aku ckp ari sabtu die tulis isnin
terpaksa la next wks..pastuh mlm nih la lori free..
laki aku g main bola..pastuh xde keje la memlm nk g umah sana..
so arinih laki aku bwk g klcc..nk cr suar n baju..
beg laki aku tuh cam xde harapan je nk dpt balik..
nasib baik la xde shopping byk sgt masa kat paris..
aku pun perli la tuh la kedekut sgt nk blanje aku handbag ke aper..tuh hilang..
byk benor aku mtk satu pun xdpt
sian laki aku..xde jeans, yg ada sekrg semua ketat, xsedap nk pakai..bj pun yg baru2 die bwk g sana..
td g la tgk timberland n levis.. semua xde yg berkenan..
masuk levis ingat saje nk try muat x jeans size 28..tp malas la..xde la berkenan..
sekrg size 29 longgar.. muat kot size 28..
td kalu laki aku beli levis nk jugak menumpang..dh xde size..malas la..

No comments: