Tuesday, February 17, 2009

Jalan2 n Makan2




lupa la nama kedai nih..tp otw nk g midvalley..
mahai la sn..dh la stok lambat.. kalu katil car yg aiqal nk tuh bln mei br dpt..
dh la mahai..tgk kat harvey norman rm1.2k kat sn rm1.6k
yg set nih rm3k..mahai nyer..tp mmg cantik la..suka aku
g kedai sebelah tgk2 lagi murah..pasal kilang kat mesia..1wks dh bole dpt..


pas mkn g ambik aiqal kat skolah...pastuh g beli katil die
kan dlm N3 b4 nih dh bgtau beli katil die..
time tuh malas nk stori..
nk update blog nih ader mood jugak..
byk lak n3 aku mlm nih..
nih pasal aiqal dh tido..laki aku pun dh tido..
kalu x xde harapan aku nk guna laptop..
nih pic b4 laki aku g o/s arituh..
die teringin sgt nk mkn ikan sungai..nih gara2 kuar dlm papers..
so cr la kitorang kedai tuh..
nih maybe 1st n last kot g kedai nih..
dh la mahai..pastuh gulai tempoyak die xsedap sgt
ikan baung seketul n ikan patin tempoyak seketul..total rm80..
mmg skit.. kalu teringin sgt ikan sungai tunngu la blk kpg..xberbaloi langsung

2 comments:

-iLLa- said...

mcm penah ku masuk jer kedai neh...ekekkee...nama kedai nih LITTLE WORLD....hehehe

sahira said...

aha Little World..ingat murah rupanyer lagi mahai..