Monday, February 2, 2009

Katil n Wardrobe aIQAL

akhirnya berjaya jugak aiqal pujuk papa beli katil idaman die
total rm1500..katil+wardrobe..mahai tuh...
papa kalu pasal anak layan je..kalu mama mtk ader je alasan
malas nk uplod pic pasal kabel ader dlm bilik..
esok papa o/s sampai ari khamis..
pastuh sabtu uwaaaa fly g Paris..jeles den..
nk ikut uwaaaa..mane ader duit..
yg xbest nyer parents aku dh dok kelate..dh la ader class ari ahas
terpaksa la mtk ihsan adik ku yg tercinta jaga anak2..
tgk la mane subject yg lecturer baik nk ponteng..
tau je la anak2 aku nih asyik bergaduh je kalu ngan aunty die..
time nih lak pulak parents aku balik kelate..kalu x best bole merayau2..
best tau jalan2 ngan mama aku..adik n anak2..
selalu kena tegur ngan org...mane husband masing2..
pastuh bole aku pow mama aku..ekekkeke..dr dulu sampai sekrg..
nih aku nk suruh die blanje duit die utk diri sendiri..
watpe nk simpan2 duit tuh.. nak suruh die beli branded handbag, LV ke, Dior ke..skincare adik aku dh suruh die beli Dior..dok la pakai loreal tuh..baju2 yg vogue g2..

No comments: