Thursday, February 12, 2009

Citer2

malas nk update blog..
xde pic xbest..lagipun busy skit..anta n ambik aiqal skolah
pas die blk skolah aiqal nk main games lak..
arini lagi busy nk kemas2 umah jap..
pas ambik aiqal terus gerak g shah alam..
esok plan n g sunway piramid..duit dh susut ni..
last wks ader la beli 2helai bj..1 helai jeans..bankrup dh nih
ingat nk cr kasut dok la beli pakaian..xde y g berkenan..yg berkenan mahai la pulak
laki aku xnak sponsor ke..kekekeke
ari ahad laki den balik..xtau la aper die bwk balik..cam xde aper2 je..
laki den nih pyh skit..
semlm g ofis lama..pas anta aiqal..saje singgah..lama x g jupe diorg..
semua ckp aku kurus dr dulu..kembang la bontot org puji..
iyer la dulu time keje nasi lemak is wajib..mane la x gemuk..nih xteringin pun mkn nasi lemak
tp xde maknanyer.. kalu laki den xpuas hati..lagi aku usaha..
dpt 55kg pun syukur dh..laki aku tuh nk 50kg..gilo aperr
tp semlm craving nk mkn nasi goreng paprik..
sanggup gerak aisya tido g beli..
tp berbaloi aiqal ajak mkn kat kedai n abis satu pinggan nasi..lapar la tuh..
kalu mkn kat kedai suka la sgt..padahal bkn lauk special pun..nasi putih+ayam goreng kunyit+sup..seronok tgk die mkn..
aku pun cam lahap2 je mkn..awat ntah teringin giler..
mlm tuh workout la gilo kul 9 mlm mkn nasi..xleh tahan..

2 comments:

Anonymous said...

wa...farah..nekad giler ko ek ko ek nk kurus..
sgt respek....heehheheh..aku pun dlm pross nk menurunkan berat bdn ni hah... tp aku dh seminggu ni xde selera mkn.... berat pun dh turun 5 kg....suka + risau la pulok...

sahira said...

wei linda..ko ader facebook x..susah la nk borak2 ngan ko..best nyer turun 5kg..aku nih nk turun 1kg pun pyh