Saturday, February 21, 2009

akFood

semlm dpt resepi br utk oat
tgk dlm forum cari..semua mkn oat..
aku nih kembang2 tekak nk makan..biasa campur ngan susu..2sudu pun seksa
nih aku campur sayur2 pastuh makan ngan sambal kicap..
sedap giler..cam bubur nasi je..mmg xde rase oat dh..
xde ikan bilis..nih kena g beli..
mmg menu utk tghari mkn oat je la..lagi berkhasiat..
nih pic lama..
aku kali ikan siakap wat stim or goreng masak pedas
laki aku suka sgt ikan siakap
kat kedai mahai..paling murah pun rm20
kalu masak sendiri ikan besar nih rm7 aje

actually nih ikan siakap pedas..
tp laki aku blum balik so blum ltk la..
laki aku balik terus nk mkn..lupa nk ambik sekali ngan kuah die..
teruk betul cr menghias..
xpandai
best tgk blog org lain tepke pic...
aku selalu lupa..dh mkn br ingat nk ambik pic
nih semlm cam terajin lak..
ala sayur campur..konon2 menu diet la

No comments: