Sunday, December 19, 2010

Seisi Berangan

aku ckp senang2 beli je ezora.. murah pun murah la.. pakcik aku downpayment 10k bln2 byr rm700 je.. tp sendiri mau ingat la.. kete pakcik aku tuh br pakai 1yr dh mcm2 bunyi..

nih pilihan papa.. coz harga nyer pun murah la compare yg 2 tuh.. tp aku rasa grand livina nih cam kecik skit.. kan ltk carseat semua..brg2 semua mau ltk mana..cam stroller kan..tuh yg menyampah mpv nih.. sempit sgt tempat brg tuh..aku nih lak dr dulu kalu blk kpg xreti nk bwk brg skit..cam nk bwk saatu umah la..



pilihan ke-2 toyota wish.. sebenarnya dh lama suka.. b4 beli honda civic nih lgi.. tp dh papa kata xmao mpv.. yg nih maybe ok harga recorn pun dlm rm110k la.. kira mampu milik lgi la..jgn la yg baru.. pengsan..kira luas.. aku nk drive pun ok lgi.. xde la besar sgt kot





pilihan pertama mesti la estima.. kete feveret aiqal.. br la bole ltk 2 carseat.. brg2 pun luas lg nk ltk.. tp gerun pulak aku nk bwk.. kalu jual honda confirm la aku yg kena drive anta n ambik anak nanti.. tp aku tgk ramai je kaum2 ibu yg drive kete nih sekrg.. anak ramai cam aku nih hah..kalu kaler putih mengancam.. berangan nyer... kalu estima recorn paling2 murah pun rm160k..uwaa.. brp riban nk byr bln2 tuh




jom berangan psl kete nak.. bkn kena byr pun
anak kn akan bertambh.. sekrg nih pun penin kepala layan budak2 nih dlm kete.. jenis kalu travel jauh nk tido cam dok kt umah.. xmao tido duduk.. kalu travel jauh mmg airish xleh la guna carseat.. tuh sape suruh ko terpeknen.. kan dh mula pening kepala sekrg.. dh la kete honda tuh cam xpuas lgi pakai.. kalau kaya xyaha jual honda beli mpv je.. uwaaaa kaya sgt laki ko tuh..

No comments: