Monday, December 6, 2010

KLIMS 2010






nih batman lak.. takat camni lagi la hampeh..



aweks kat big bikes..idaman papa.. tunggu abis byr kete dulu la yerk br nk beli..


sadis lak aku tgk carrier nih .. nih dr aiqal lagi tau.. sekrg nih mcm2 jenis yg canggih2 lagi.. geram je tgk org pakai.. tp nk beli tuh xde la.. coz laki aku mmg xmao nyer pakai.. aku lak kejap je pakai abis sakit pinggang.. kalu g tempat2 camni mmg leceh la tolak stroller.. nasib baik td org xramai sgt..kalu ramai nk mencelah2 pun pyh






bole aiqal ckp nanti papa kaya beli la kete nih..nih ala2 cam caravan..giler ke aper nk beli kete besar gabak camni.. mmg suka benor kete yg besar2 nih..bole la die berguling2 dlm kete..


pic mama tutup mata la..tp nk tunjuk transformer kt belakang tuh..papa ambik 1 je pic kat sn.. ala aku ingat bumblebee tuh bole jln2 ke..takat camni hampeh..
peace lagi.. aiqal ckp motor show boring.. xminat sgt.. aku selalu tunjuk kete2 sport cam porsche ke lamborghini kat die..terjupe kat jln2 la kan.. aku tanya la cantik x kete nih..nk tau aper die jwb xbest la ader 2 tempat duduk je..pastuh xde tv.. aiqal nih minat estima ke alphard ke.. pastuh kete cam storm or ranger tuh minat gak coz bole ramai2 dok kt belakang.. abg ipar aku ader.. kalu blk kpg suka la round satu kpg.. pastuh sokmo dok mtk letak tv dlm kete.. xkuasa nk layan..lagi la korang menghadap tv je.. kdg2 tuh mmg geram je nk beli coz 2 beradik nih dlm kete selalu sgt bergurau la..menjerit2 la..tension betul bwk diorg jalan..


kalu g motor show x ambik pic awek2 seksi nih cam xsah kot.. nasib baik laki aku xgatai nk mtk ambik pic sebelah awek.. mamat2 yg solo mmg gatai je nk ambik pic ngan awek..bkn nk ambik pic kete sgt pun


asyik tunjuk 'peace' je





nih kete perodua yg baru.. nampak canggih..

tengahri papa ajak g motor show..dh papa cuti hari kan..nk bwk budak2 nih jln la..
nk g holiday sekrg budak2 nih nk holiday ramai2.. takat kitorang je yg g cam bosan je..pastuh aku lak kena jaga diorg..dh la mak diorg nih pemalas.
so xtau lagi maybe ikut abg nor 17hb nih g cherating or ikut abg yie 25hb nih g PD.. so kena pilih.. nk g 2-2 kena tanya tukang mau bayar la.. aku nih terigin nk g lumut or p.pangkor..dh nk g ramai2 kena follow je la..

No comments: