Saturday, December 4, 2010

Buku



laki aku kan suka sgt beli buku camne nk kaya nih..cewah tp xkaya2 jugak.. kekekke..
so nih yg latest.. laki aku nih mmg pk panjang sgt bab2 kewangan.. bg aku buku nih ok la best.. wat kita terpk camne apek2 nih bole kaya.. kalu org melayu xdapek la.. aper org ckp 'biar papa asal bergaya'
tgk la camne lifestyle apek2 nih.. punya la low profile.. tp duit dlm bank berkepuk2.. yg penting bg pendidikan kat anak2.. pemikiran apek2 nih aku rasa cam sama je ngan laki aku... cam aku target nk beli satu sorang umah kat anak2.. tp utk airish xlepas2 lagi.. tp laki aku dh xmao bg free je tau.. pasal anak2 sekrg nih nk senang je.. laki aku nk jual murah2 je la.. bole la wat mkn2 kitorang nanti2 dh tua..
so sekrg jgn la aku gatai2 nk mintak yg bukan2.. dh la nafsu shopping aku nih bole tahan..mcm2 nk beli..

No comments: