Saturday, December 4, 2010

Airish

budak yg byk akal..
gigi dh 6.. suka benor gigit org...aiqal n aisya dulu xde tau..
kang tetiba dtg gigit paha aku..kalu breastfeed tuh main2 je..kdg2 rasa cam nk putus puting..aku cepat2 picit hidung..aisya dh mmg selalu jd mangsa.. dh die suka usik airish.. dh 1wks selsema.. jangkit ngan aisya la nih..
dh 1wks bg airish menda alah nih..mmg selera bole tahan la
keje mkn je.. aku pun nk slow2 kurangkan die breastfeed.. aku rasa aku nih kurang kalsium la.. sakit gusi aku..iyer la dlm perut pun ambik susu badan pun ambik.. kdg2 tuh xlalu la nk minum susu je.. asyik terlupa je nk beli pil kalsium..
ingat nk beli utk aiqal lak.. nk kena beli sendiri..kalu bwk diorg ikut suka diorg je pilih vitamin.. selalu tgk cartoon.. rasa pernah beli brand appeton diorg xbrp suka..

No comments: