Sunday, August 8, 2010

celoteh2

sgt2 la malas nk update blog..
xde mood langsung.. kalu online pun cek FB pastuh tido..
nk update besday aisya n aiqal pun malas.. nasib baik adik aku dh uplod kat FB..nanti aku celok la
tq la kat sedara2 yg dtg.. 1st time wat besday party.. bebel laki aku..mak je yg gatai2 nk wat.anak2 relax je.. dh la bln nih nk byr roadtax lagi.. nk pose lagi..
baju2 raya lagi..uwaaaa.. tuh la sape suruh xkeje... tuh ayat keji adik aku la.. nk beli pad pun kena mtk kat laki..nk wat camne.. nk jaga anak2.. nk sedapkan hati la tuh..
actually baju raya dh siap kot.. tgk la kalu gatai2 bln pose nih nk jln2..kot2 la ader duit terlebih nk tambah aper2 yg patut..baju kurung anak dara tok ma dh tlg jahit.. pastuh sian lak bujang aku..die dok la dgr aku dok borak2 ngan tok ma suruh jahit manik2 kat baju kurung anak dara aku..sekali die bisik kat aisya..'tanya la tok ma baju abang xde' aisya nih pun tanya la kat tok ma..sakit perut aku..sian lak kat bujang aku..biasa beli yg ready made.. dh die tanya tuh kan tok ma pun suruh la aku ukur baju melayu last yr.. nanti die g beli kain.. tok ma kan sekrg jadi tukang jahit..abis baju kurung semua org die jahit.. bkn ambik upah.. baju sepupu2 aku.. bj anak2 die.. baju cucu2 die..
bole la sape2 yg rajin baca blog aku bg pendapat apartment or kondo yg harga below rm200k.. ader ke lagi yerk.. aku tgk semua mahai2 je sekrg.. kalu bole xmao yg baru..coz lambat la siap..ingat nk cr rumah yg potensi penyewa yg bagus.. puas dh jugak la pusing2 ngan laki aku mencari rumah nih.. ader yg ok tp mahai.. x berbaloi utk sewa.. anak 3 kena la ader 3 rumah.. konon2 la kan.. nanti senang bg sorangg satu..

No comments: