Saturday, August 21, 2010

Aktiviti arini

rasenyer bab2 persiapan raya nanti dh cukup kot kitorang anak beranak..tinggal nk wat biskut raya kalu rajin or biskut tunjuk2 je
arini seharian berjln..penat sgt.. gatai papa dr last wks ajak g OU..sekali harem x beli menda.. clarks kat sana xcantik.. pastuh kasut adidas utk aiqal cam mahai benor lak harga.. ingat ader al ikhsan..xde la pulak.. pagi1 dh kuar g byr roadtax.. abis la dkr rm3k.. sian papa kan.. aku nk mtk beli baju kurung pun cam kesian2 je.. aku kan bini yg baik.. kekekkeke..termimpi2 aku bj kurung ngan manik2 yg meriah tuh..tgk la kot2 laki aku kesian kat aku die belikan.. biarpun laki aku kedekut ngan aku nasib baik ngan anak2 xde.. kasut budak2 nih lagi mahai dr aku..hampeh betul..aku suruh masuk kedai bata xmao.. nk jugak beli clarks n adidas kat budak2 nih.. tp sian lak kat aisya die nk kasut clarks kaler merah..arituh kat midvalley xde size..sekali kat OU n Alamanda xde pun design tuh..pujuk la kaler purple. die nk sgt kaler hitam..laki aku ckp cam kasut pengawas.. aisya kan idola aku.. kalu bole semua yg aku ader die nk..
semlm saje jln2 g jln tar.. jauh kan g jln2.. xreti lak aku nk beli kat s2.. ngan dukung airish lagi.. menyesal lak pulak xambik kebaya nyonya kat aisya.. aku rasa mahai.. harga rm55 baju sahaja..kain bole tok ma tlg jahit.. sekali aku tgk kat ou n alamanda rm169 sekali ngan kain.. thn dpn la bole pakai kot..xpun tunggu airish besar bole pakai sekali..
so arini buka pose ngan menu die pasar ramadan.. xlarat la wei nk masak..

No comments: