Monday, July 26, 2010

Baju kurung

tgh nk survey baju kurung.. survey dlm web dulu kot2 ader berkenan n murah dr kedai
cam dh kenan kat satu web nih la..coz manik die meriah giler
konon2 nk glamer la thn nih.tp aku takut laki aku xbg je.. sarat sgt kot
nk bodek la.. pastuh tuan kedai kat umah adik aku..ingat nk suruh die tlg tgk..
baju melayu aiqal beli yg siap
baju kurung budak2 nih tok ma dh jahit
cuma gatai nk jugak cr baju kebaya utk aisya..tp kat forummer cari diana beli kat anak die rm120.. cam mahai je bg aku.. tp mmg cantik kebaya nyonya kan..tgk la kalu ader budget lebih..nk jugak beli bj kebaya utk aisya
baju jalan2 tok bah dh belanja kirim kat adik aku masa die g bandung..tq tokbah..
tuh je la kot..raya thn nih xleh nk beriya sgt.. uwaaa ..roadtax kete kena byr bln dpn..

1 comment:

eynda said...

Cantik la baju kurung tu...sweet je :-)