Sunday, April 11, 2010

Handbag

lama lak x update blog.. malas.. pastuh aiqal sibuk nk main games..
xde masa yg tenang nk update
cantik x handbag nih.. biasa2 je kan
nih gara2 laki adik aku la..member aku Dewi order ngan kawan adik aku
so semlm adik aku dtg la umah nk kasi beg tuh..sekali ntah camne ader dot hitam.. cam kena api rokok.. adik ipar aku pegang beg tuh..aku pun xperasan.. Dewi dtg umah nk ambik br nampak..
so aku la kena ambik beg nih.. xkan nk return balik dh sampai kat tgn kita kan..
xpe la aku byr skit xde lagi handbag kaler brown.. arituh nk join sekali pre order cam xbrp minat.. ala watpe handbag byk2.. bkn nyer aku keje.. mane tau pasni keje kan..
semlm g exam SPA.. jawatan penguasa kastam n imigresen..ntah dpt ke x..
dh bersedia ke aku nk keje balik yerk..almost 3yr la tanam anggur jaga anak2.. mak aku la bebel2 bile nk keje..

1 comment:

Unknown said...

farahhh.. cam sian lak ko yang kena beli!! takpe2 nanti aku hantar kfc kat aisya :)