Saturday, April 3, 2010

Aktiviti ari Sabtu

aiqal dh jupe geng langsung xlayan mama.. sama la ngan aisya tuh.. tp punya la diorg wat kedai tuh cam kedai bapak diorg..camne la kalu aku ader 6-7org anak..mau meroyan...uwaaaaa.. 3org nih pun kdg2 xleh nk handle.. mmg xkuar umah la.. dok umah je..
mkn kat Yankees iyer ke x nama kedai tuh.. kat bangi.. bole2 la.. bg aku xde la sedap mana pun..
arituh dh mkn..ikan bakar sedap..arituh cam hampeh lak


dh janji ngan aiqal... die nk tido umah adam..cousin aiqal kat bangi..
last wks dh g.. pastuh minggu nih dhh tido la pulak.. xpe la biar berdikari skit.. ngan2 aisya sekali lak tuh...penuh la umah abe nor..
pulak tuh PIL aku br sampai.. nk g melaka.. bln 6 kan adik ipar aku nk kahwin..

hazab je tgn aku.. cam kayu balak..ntah bile nk start diet.. dr last wks xmula2 pun..
ingat nk makan oat... tp xlalu la..
sekrg nih mkn nasi bertambah2.. laki aku pun kdg2 tegur byk mkn..uwaaaa
selera mkn membuak2 la.. nih gara2 bf la..lapa memanjang...

airish pas kena inject..delay la inject yg 2bulan.. berat arini 5.5kg je
ok la..asal sihat kan..



xabis2 ngan ultraman..nk2 kat channel ceria ader ultraman..
sampai aisya pun dh pandai aksi2 ultraman..aper nk jd la ngan anak dara mama tuh
kurus la bujang mama nih..hrp2 berisi la balik..
start last wks mama suap makan.. kalu tanya mesti xmao je.. susah betul bab2 makan nih..cerewet betul..

buruk la pic.. nk wat camne guna hp cabuk..ntah bile la nk beli yg baru..

aktiviti arinih.. dr pagi dok umah je..papa awal2 dh kuar..settle hal aprtment ngan lawyer.. apartment tuh dh settle byr semua.. so duit sewa la rm700 tuh bole la wat joli.. joli la sgt.. papa ckp utk duit anak2.. cam la byk kan.. n penyewa sgt2 la baik.. gaji 27hb 28hb dh bank in.. aku rasa penyewa nih cam gay je..kekekek xbaik kan.. iyer la umur dh 35thn xkahwin2 lagi..pastuh dok sorang2 lak tuh.. byk duit die..kekekkeke
ingat nk g homedec kat pwtc.. rupa2 nyer bkn homedec tp home lifestyle.. ingat bole la jenguk international shoes gak.. xde harapan la kot.. esok kalu jd papa nk tgk F1.. so dok umah lagi la..
aunty sya dh rembat 2pasang kasut..ermmm.. xde budget la utk kasut..

No comments: