Wednesday, April 14, 2010

Adik n Kakak



gatai lak aku potong rambut die..
sekali terpendek sgt la pulak..marah papa
puas dh sorok baju nih..nih konon2 nk pakai nanti adik ipar aku kahwin bln 6 nih..
dh murah aku beli je la.. tp aisya kalu die dh jupe mesti nk try
pastuh suruh aku ambik pic.. perasan cantik cam princess la tuh..
arini siap suruh aku try kat airish
nih nk tepek baju yg aunty dewi kasi..tq.. dh pakai.. comey sgt..
nk try la petua yg liana kasi..tq tau kongsi petua.. hrp2 berubah la aisya..
sian gak ari2 aku marah die.. ari2 berdoa supaya aku tahan sabar.. uwaaa
sian kan kat aisya.. kalu die good girl xde nyer aku nk marah..bole wat aku stress je..
aku pun xberani lagi nk merayau2 ngan anak 3org nih..
takat anta n ambik aiqal skolah bole la..
pastuh td bwk aisya g klinik...xbaik2 la batuk die.. nasib baik senang mkn ubat..tp naik kesian lak asyik2 mkn ubat je.. dh sebulan jugak la diorg xmkn aiskrim..minum ais.. kalu g mkn kedai order sirap suam..ala sian kan.. aku order teh tarik.. papa diorg la siap order teh ais lagi..sian anak2 tgk..nasib baik diorg xsuka teh ais..

mlm nih br kesempatan online..kalu x mengantuk.. penat la konon layan anak2.. ingat nk update resume.. papa ari2 tanya dh siap resume..nampak sgt nk suruh aku keje.. dh la mlm2 tido dok mengeluh je.. paham sgt la tuh.. mesti xsabar2 nk tender berhenti.. aku lak yg berbelah bagi nk keje.. uwaaaa dh 3thn xkeje beb.. risau aku..

1 comment:

Dewman said...

ala bolehnya ko kerja.. ko kan ibu yang yakin dan serba boleh!! :)
comel la irish, nie nak cari lagi baju tuk dia.. hahahaha