Sunday, January 31, 2010

Pic


nih budak sekrg rajin la ambik pic..kalu dulu susah giler..nih kes jeles la aku dok ambik pic adik.. pastuh sibuk dok kiss baby.. risau aku..



dlm pic nih nampak la besar..tp tecit la airish nih.. seriau jugak bile nk mandikan die
biasa nyer mak aku yg uruskan bab mandi..nanti dh sebulan br aku handle..
last wks PIL aku dtg..dh balik pun.. diorg tuh bkn bole lama2 dok sn.. br sampai je mula dh bebel2 bosan.. laki aku kalu bole nk suruh MIL aku dok sn lama.. tp aku suruh la MIL aku balik.. anak dh 3org bole la aku handle.. keje2 yg ringan tuh..nk masak2 simple dh bole..

cam malas giler nk update blog.. malas nk ambik camera.. nih pun pasal nk tjk kat parents aku.. nanti rindu lak kat cucu baru nih..nak2 abah aku xtgk lagi.. nk mms paham2 je hp aku yg masuk air tuh.. papa kata nk byr xbyr2 jugak.. nih dh masuk 17hari pantang.. aduh cam lama nyer nk abiskan 40hari..bosan dok umah la.. biasa kan kaki jln...
aku dh sihat bole je nk jln tp sian lak baby..nampak sgt mmg dlm hari lagi.. aku selalu bebel2 kalu nampak org bwk baby yg tecit kat mall.. nih aku lak yg gatai2 nk bwk..
tp aku surh jugak la laki aku bwk 2 budak tuh jln2..sian dok umah je..

1 comment:

Kuacibunge said...

Jeles tau tengok orang pantang bersalin normal semua benda boleh makan...darwish baru 14 hari...lambat lagi la nak ronda dah la kami ni jenis tak bawak anak jalan kecik2...dulu masa danish dah umur 4 bulan baru bawak keluar...huhu