Saturday, January 2, 2010

Citer Genting lagi

frust la..kan dlm nih xleh bwk camera.. sekali hampeh camera diorg ntah aper rosak..
xde la kenangan kat snow nih.. ader lak suruh masuk balik..mls laki aku
dh la jaket bau semerbak..





aiqal tensen je.asyik2 ambik gambar



nih 2-2 dlm mood yg sgt2 baik..suruh la posing camne pun orait
time diorg meroyan..aku n laki aku sama2 meroyan


aiqal pun iyer2 la pakai jaket..sekali panas la mama..bukak la..
masa lepak kat luar ader la sejuk skit..
tp aku still rasa panas


xplan pun nk tido..coz tgk dlm tenet full je bilik..
tp still la bwk baju..mana lak tau ader bilik kan..
mula2 penin gak nk decide nk g genting ke pd.. aiqal nk g 2-2
so genting je..aku xkisah asal berjln
ntah knape la pyh lak nk transfer pic dr camera ke laptop..lembab giler..
nih je la yg rajin nk tepek..malas dh..
nih br sampai.. xde la sejuk mana pun..aku nih rasa panas je..

1 comment:

eynda said...

Rindu genting....