Wednesday, January 13, 2010

Aktiviti arini

arinih g cek up lagi..berdebar2 mana tau jln dh bkk bole beranak arini
dh update blog nih maka xde la beranak arini
anak mama nih suka kot dok dlm perut..xmao kuar awal2
pagi pas anta aiqal g kindy.. g la bangi ngan aisya
dpt no.14..hrp2 sempat la b4 aiqal balik skolah..
sekali ader org bersalin la.. so lama la tunggu.. kena gak ambik aiqal n bwk g spital..
nasib baik smapai je terus cek.. jln dh bukak 1cm.. so doc ckp tunggu je la sakit.. kalu xsakit gak doc bg delay sampai 20hb.. hrp2 beranak la 2-3hari lagi yerk
sudah xlarat la mau bwk perut
pastuh aiqal lak ajak lunch kat kedai.. pastuh mkn ajak lak g umah cousin die.. aduh ikutkan malas.. tp bwk je la..
ingat nk lepak2 kejap je..sekali xmao balik siap nk tido s2 lagi..
kul 5.30ptg tolak dr bangi uwaaaa sekali jamm la.. lupa la jln nk balik mmg seksa.. sejam br sampai.. call papa ckp xlarat nk masak.. papa ajak mkn kenny rogers.. pakai bj merah dpt free
sekali g punya la panjang beratur..xpe la.. lain kali je.. xsanngup den
kuar balik dr jusco mkn kat kedai dpn jusco..bole la tahan..
mak aku n adik aku dok la tepon bile mau beranak..rasa cam beranak anak sulung lak.. hrp2 baby girl kalini ikut la muka aku.. coz sedara mara aku kalu tgk anak aku semua ckp xde langsung acuan aku..

No comments: