Thursday, December 17, 2009

Sri Baiduri




nih la umah yg dh 6thn kitorang tinggal..cam rindu lak...
xsiap2 jugak kitorang cat..ingat esok nk settlekan..
coz nk sewakan umah nih.. ramai lak yg tepon.. kitorang ltk rm800 mahai kan..
saje nk test market coz blok sebelah org sewa rm800 gak..ader aircon..
tgk la kalu diorg mtk kureng bg la kot..
janji nk tgk umah ari sabtu..
umah nih papa nk settle byr abis..tgh penin dok kira budget..coz nk beli apartment lain utk disewakan.. tgh dok survey apartment lelong..yg murah2 n lokasi yg strategik la.. ari2 kitorang tuh discuss camne nk kaya..ekekkeke..
aku insyallah pas bersalin nk cr keje kot.. syukur grad jugak aku degree marketing..4thn tuh nk abiskan..dh la cgpa yg xberapa cantik tuh..lantak la mmg aku xstudi pun..kekekekke
laki aku suruh cr keje kat kelate.. pastuh bole la die berhenti keje sekrg.. n cr la nk wat biz ke..tp yg penting aku kena keje dulu.. ok jugak bole jaga parents aku tp uwaaa xbest nyer dok kelate.. xleh nk jln2 kat shopping complex dh..

1 comment:

Anonymous said...

salam akak.maaf tumpang tanya..rumah ini masih available tak sekaran ?
nisa_kns@yahoo.com