Monday, December 14, 2009

Malas

malas sungguh nk update blog..xde cite menarik pun..
arinih dh 35wks.. 5 wks more to go..aku biasa nyer betul2 la ikut edd.. tp mane la tau kan bersalin awal.. standby je la.. actually last 2 wks aku dok gigih basuh2 baju2 lama.. nasib baik la sekrg pagi2 panas.. kejap je dh kering..semua dh settle aku ltk dlm bakul.. cuma pasni la kot br nk cr almari utk newborn.. tgk2 byk nyer la pulak baju2 aisya dulu..campur skit2 yg aiqal.. tuh ader lagi nk beli yg baru.. ala mana aci sian xkan pakai yg 2nd hand je..kedekut betul laki aku nih.. xkira this wks aku nk settlekan aper2 yg belum beli.. brg2 aku xsiap lagi.. jamu2 cam xbeli lagi kot, nk beli cam losyen yhalia yusmira tuh ke, pastuh aku nk rebus manjakani je, confirm anak aku akan kuning so watpe beli jamu awal2..nanti aku pantang kat kelate br nk cr..
pastuh dh decide kot bersalin kat sn dulu..tgk survey An-nur Bangi or Az-zahrah bangi.. murah je kat sn n dkt.. nk g spital serdang aku xde buku merah.. pastuh br aku blk kelate..
ingat nk g cek up ari khamis nih, laki den cuti bole la kan..

No comments: