Saturday, December 5, 2009

Raya Haji 2009

antara sepupu2 aiqal.. sampai xmao g umah parents aku.. keje main je..
aku yg syok xde la asyik2 mama je..

ada budak jeles aku dukung baby.. biasa la aisya.. tp die sayang baby imran nih..kecik je kan.. dh 8bln nih.. nk wat camne mak die suruh die diet..kekekekke

mak yung pun nk ambik gambo gak
nih sepupu aisya..kira geng aisya la.. time baik xberenggang..time gaduh sendiri mau ingat la..ekkekeke
pic raya haji..biar dh basi pun.. papa ambik satu bhgn lembu yg PIL bela sendiri
ingat kalu ader rezeki every yr nk wat korban..nih amalan parents aku.. beli baju mahai2 leh xkan korban pun berkira kan..siap abah aku suruh aku simpan rm1 sehari cukup la rm300.. abah aku marah betul sape2 yg mampu xkorban n lagi satu bile org ckp xlarat nk mkn daging.. xlarat sedekah la semua kt org xyah mkn..

1 comment:

eynda said...

Comel Aisya pakai maxi dress:-)