Friday, November 20, 2009

DSLR Camera


Canon EOS 1000DDigital SLR Camera
With a 10.1 Megapixel CMOS sensor and technology inherited from Canon’s professional models, the EOS 1000D offers EOS imaging power in an affordable, easy-to-use package.
Features
10.1 MP CMOS sensor
Up to 3fps
7-point wide-area AF
Self-Cleaning Image Sensor
2.5” LCD with Live View mode
DIGIC III processor
SD/SDHC card slot
Picture Styles processing
Compact and lightweight
Compatible with EF/EF-S lenses and EX Speedlites

laki aku dh membazirkan duit die...aku xtau la camne member2 die bole hasut beli dslr, dh la xajak aku g low yat... aku dh byk kali suruh beli wat dek je..hampeh betul.. laki aku nih bkn cam org lain yg giler gadget2 semua nih..tp kalu dh die nk beli layan je la.. aku suruh beli laptop sian kat aku keboringan kat umah.. bole lak tetiba beli camera..lambat lagi la aku dpt laptop.. gold kat public bank tgh naik nih kalu jual papa nk bg bonus.. bole la beli laptop..tp dr aku beli laptop baik aku beli rantai..
dh ader camera nih jom la papa gie holiday..knape la lately nih aku rasa cam nk g holiday.. family day yg dirancang2 cam xjd je..ari rabu nih balik kelate sampai selasa dpn.. aper kata kita singgah cherating ke.. swiss garden ke.. semlm pun jd la.. kalu hujan kita lepak2 dlm bilik je..kekekekke

2 comments:

eynda said...

Wah!! Kamera baru...lepas ni jalan2 pun bawak je kamera tu...gambar cantik utk kenangan masa depan :-)

J u l i a 。.゜✿ said...

hehehe sama ngan dslr aku..