Tuesday, November 10, 2009

30wks

dh masuk 30wks.. cepat lak rasa..
perut kali nih kecik lak.. kdg2 org xperasan aku peknen..nk2 pakai bj besar..
baby pun br 1.4kg je last wks cek up.. still blum decide nk bersalin kat mana..
nk sgt bersalin kat kelate..tp masa tuh jan 2010.. sian lak aiqal xleh skolah..
kat sini lak xtau nk bersalin kat mana..nk g AP cam jauh la pulak..
leceh nk ulang alik..
brg2 baby xde nk beli sgt kot.. aku proses2 baju aisya.. still elok sgt2.. ader yg xpakai pun..dulu kan meroyan beli kaler pink
kalu nk beli pun sehelai 2..pakai wat kuar spital..
bole la kot proses basuh2 baju.. tuh benda yg paling malas..
dpt jugak impian aku baby girl.. so bole la kasi boria anak2 aku.. ingat aku n my sis..sampai kitorang darjah 6 bj still sama..nih kes jeles..kaler je lain..coz xleh harga baju xsama..tuh kena sama
tp sian kat aiqal.. nk jugak baby boy..nk geng die la.. xpe papa ckp nanti papa proses yerk..

No comments: