Wednesday, October 28, 2009

update blog

dh selamat 1wks dok umah br..
penat la jugak mengemas brg.. dh la nk siapkan tesis..mmg kelam kabut jugak la
sempat lagi tuh tgh2 sibuk update blog..sian blog aku lama senyap
tenet dh ader bole lak bengong tinggal tepon n modern kat umah lama
byk lagi brg2 kat umah lama tuh..laki aku la coz aku gerak awal masa tgh punggah brg2..
pastuh umah tuh xberkemas pun.. xpe la xde penyewa lagi kan...nk kena cat jugak umah tuh b4 ader penyewa br.. pastuh ader la tinggal skit brg2 lama.. kalu penyewa xmao bole la buang..
umah baru nih pun byk lagi xsiap.. weekend je la papa bole siapkan.. sekrg balik keje pun asyik mlm je.. xkan nk drill time2 mlm..marah lak jiran..
dh lama xduduk umah 2tingkat.. 2 aper ader 1/2 lagi tuh..tingkat atas tuh aku xjejak pun lagi..kosong je..xtau nk wat aper..yg bwh pun lum settle.. penat la naik turun tangga.. 2 beradik tuh suka dok kat atas..kan menjerit2 panggil mama.. letih aku nk layan.. mmg aku xmao la umah besar2..sunyi siot.. nk2 aku yg dok sehari suntuk kat umah..pastuh laki lak asyik o/s.. umah idaman aku sekrg banglo 1 tingkat sudah..xkuasa la nk naik tangga..
okeh la nk siapkan keje..sian parents aku kena jaga anak2..

No comments: