Saturday, October 31, 2009

Citer weekend

akhirnya siap jugak tesis aku.. aduh kalu xde mak aku kat sn..mampus aku
leceh la bwk 2 beradik tuh..ader ptg tuh aiqal ikut aku g cc aduh kacau je..sibuk nk main games
ari isnin kena anta..mak aku jugak la kena dtg sn..nasib baik 13hb .11 br nk blk kelate..
malas aku nk berperang ngan 2 beradik nih dlm kete dr sn ke shah alam
suka sgt bergaduh..semlm aisya berebut air ngan aiqal dlm kete pastuh aku nk belok aisya jatuh kat tok ma..pecah spek mata tok ma.. uwaaaa sian tok ma kena beli br.. tok ma nih bkn main spek murah2.. biasa escada...dior..pengsan den..
nih cam ketat skit..layan je la..mak yung meroyan

pastu masuk jusco..konon2 nk register astro.. ntah papa nih byk songeh sgt.
pastuh semlm dh try suar maternity kat jusco..cam kenan tp xbeli
arini rasa nk beli la.. teringin la nk pakai jeans ala legging.. kena pakai bju labuh la..paha dh cam gajah...lupa berat timbang 63kg, hrp2 jgn la lebih 70kg..bile la aku nk g cek up nih..malas betull
yg nih suar slack hitam..ala cam bosan je..bkn g keje pun..
pagi nih papa g service kete..so bosan la anak beranak kat umah..
nasib baik dh ader tenet..layan la tenet jap..
pas aiqal bgn xde peluang langsung la aku nk sentuh..
kemas2 umah aper2 yg patut..byk lagi yg belum settle
slow2 la..settle aper2 yg wajib dulu..
pastuh nk g survey2 kindy aiqal..tgk ader open day smart reader kids.. tepon mieja die kata kat kfc..sekali laki aku xkenan la..coz kat shop lot kedai.. pastuh tutup lak..
pastuh pusing2 belakang jusco try call kat mana tempat..sekali kat shop lot kedai jugak..
ala nih yg lemah nih..kalu bole nk la yg kat umah2.. kena survey la jugak..
risau la aiqal nih dh bosan nk g kindy..

No comments: