Sunday, October 18, 2009

Aunty sya open house

aunty sya n aisya...
aisya with new spek.. thanks to cousin aku jo.. aisya sgt2 la suka..
mama ku n pakcik ku..adik bongsu mamaku
tok ma pun dh malas nk pakai tudung..mlm xde ramai sgt yg dtg..kwn2 adik aku je

mama yu.. aunty ku.. ingat nk beli maxi cam aunty aku nih...
cam xde la meriah sgt.. nanti la nk order...
mlm br ambik pic.. yg lain2 dlm camera adik aku.. makep pun dh malas..


nih la baju yg laki aku gelak kat aku..ntah knape aku suka..tp bile tgk2 besar la bunga2.. org ckp maybe aku peknen baby girl kot..suka yg meriah2 camni..kekeke ntah la.. aku suka tangan die pastuh baju nih je yg size 38.. yg lain 42..xmao la nanti besar kat lengan..nk jugak pakai bj ketat2 pk nampak perut.. papa byk kali dh complain asyik2 pakai bj sama.. so papa bile nk blanje baju..

No comments: