Saturday, January 22, 2011

food

housewife nih penin tau mau masak aper2..
ari ahad penin nk beli aper kat pasar.. sekrg nih aku beli brg2 basah 1wks je sekrg.. so dlm 1wks tuh aku akan guna aper yg aku beli.. akan cuba abiskan stok b4 beli stok br..kdg2 ari sabtu peti ais dh kosong.. xmao dh bazir2 cam dulu..
kdg2 kat pasar brp x aku pusing.. sambil menu nk masak utk minggu dpn nyer.. balik udang..sotong.. ikan kembung.. ikan siakap.. pastuh ketam gilir2 la.. mkn selalu pun muak jugak.. tp ayam seekor utk 1wks.. daging pun muak jugk selalu.. selalu utk 1wks budget dlm rm50-rm70 la.. kalu aku beli ikan merah ke..ikan terubuk ke budget naik la skit.. selalu nk ajak laki aku g sekali..sokmo mlz
nih wat muffin..ala beli yg readymade nyer tepung..aku bkn nyer pandai sgt baking2 nih..
cm kena wt lagi..coz aiqal yg abiskan semua.. balik sekolah lapo menghadapa muffin nih dulu..
nanti mood mam ok kita wat lg

No comments: