Friday, December 19, 2008

sedih gilerrr

xde N3 2-3hari coz berkpg kat umah aunty sya..
bebel papa..die outstation sehari je...2mlm mama stay kat shah alam..
kena bebel jugak la bile tepon ckp nk stay semlm lagi..
dh anak 2 pun still jugak lepak2 bersama parents..korang suka x..ekkekee..mama je kot yg suka
lagi satu reason pasal abg mama yg jd cikgu kat sabah nk singgah..
xpernah kot stori kat sn pasal abg mama kat blog nih
xtau camne nk mula nih..aku ader sorang je abg..so mesti parents aku berharap kat anak lelaki kan
anak pompuan mesti la kena ikut laki..
abah aku dh la sakit sekrg..nk drive pun dh xbole..ader infection kat tulang belakang
suppose kena wat operation..kena inject nk ambik cecair kat tulang sum2 tuh
tp abah aku xnak buat lagi..nk try altenatif lain dulu..
sekrg wat therapy kat klang...
so adik ipar aku la yg tlg anta..dh cam anak sendiri..kalu org tgk mesti org xsangka tuh menantu..
citer pendek2 la dulu..penat nk taip..
td pagi aku n adik anta la abg g klia..
so dlm kete tuh kitorang tanya la bile nk transfer sn..xnak jaga abah n mama ke..
bole abg aku melenting.. ader ke die ckp tunggu la thn 2020..gilo ke aper..
adik aku hangin la..ckp ko nk tunggu abah mati dulu ke...
aku bole kategori abg aku nih anak derhaka la...kalu la mama n abah dgr aper yg die ckp tuh..confirm mama aku xngaku anak..
sedih siot..biasa dgr citer org lain...tgk drama pasal anak derhaka nih..
sekali kena kat familly sendiri..a
abg aku mmg keras hati betull..
bole die ungkit semua citer2 lama..
die ckp selama nih mama aku yg atur kehidupan die.. die xleh tahan dh mama aku dh control die..
aku geram aku ckp even mak bapak ko pembunuh sekalipun ko kena hormat..
ko ingat ngan ko jd cikgu sekrg bkn berkat mama n abah ke..
mlm karang sambung..aiqal mengamuk nk g playground

No comments: