Friday, December 19, 2008

Pic Sekrg

nih suar baru..x g potong lagi...labuh skit..
pastuh cam nk jahit kat pinggang skit..
mmg aku nih prob skit bab skit..
paha besar kan..so tang pinggang mesti longgar..
xbest la asyik pakai belt je..
bile la paha aku nk slim ni..
actually nk cr skinny jeans..konon2 perasan dh kurus skit..
dh beli sehelai..ala brand seed je, pic kat atas tuh..ada less lak tuh..
ingat nk cr levis ke..sekali teringat adik aku nih byk jeans..
n die sekrg tgh membesar dgn jayanyer
g umah die semlm abis aku try..
n dpt la 4 jeans.. kira cam beli kat bundle la...
dpt 2 helai levis..1 guess n 1 giordano..ader lagi nanti2 la..xdok duit nk byr kan..
kalu jual kat bundle nih laku...
aku byr rm50 dulu..nanti bln dpn yerk aku byr lagi..ekkekeke
kalu die simpan pun xguna..ntah bile nk kurus aku pun xtau..
macam2 dh try ubat kurus..makin tembun ader la..
tgk eynda pos pic b4 n after..rasa gatai lak nk ambik gak..
nih tgk meroyan syok sendiri la katakan..
last timbang last 2wks..60kg..ntah malas nk beli penimbang sejak rosak yg lama
nanti2 la yerk beli..kang dh ader hari2 aku timbang..
so nih pic last wks..n sekrg tgh berusaha diet ngan betul..
jaga pemakanan n exersice.. rasa badan cam ringan sgt..



No comments: