Sunday, June 8, 2008

Sg Wang-uLTRAMAN

wat letih je ajak aiqal g sg wang..ingat nak la die bergambar ngan pujaan hati die.. tp mengamuk nak beli menan..dh la kat s2 mahai..puas pujuk g dkt..die wat xheran pun..nih ambik dr jauh je malas nak berhimpit.. nasib baik gak die xnak seisi gambar tuh rm12.. mahai giler.. myk naik pun ramao gak td.. tp kl mmg lengang la.. kat umah aku nih pun kete penuh je.. xde org kuar pun..kalu x weekeend lengang je..papa ckp kita je yg kuar..org lain dok umah je..ekkekeke
td baju kat sq wang uwaaaaa cantik2 la.. tp xleh la nak suruh papa blaje psl dh beli camera..la murah je rm500..pastuh dok perli2 kalu pakai size 28 br die blaje jeans levis..uwaaaa tuh size zaman anak dara tau..die dh 2 org kuar..xkira gugur 2x lagi tuh..tp baju yg aku dok cr pun byk..duit dh la xde..menci betul la..rm1k papa abis dh aku guna..tp papa hutang rm300 pasal beli termometer n ubat.. tuh kena claim kalu mampus x la nak tunggu elaun bln depan..uwaaaaa..menci...camne nak ckp yerk aku dh xde duit nih..tuh la boros dok beli bj anak2.. baju sendiri melepas...
nampak la sipi2 ultraman nih..kalu kalu x salah ulraman nexus kot..lupa la.

cantik x tight saya..ekkeke..

1 comment:

J u l i a 。.゜✿ said...

uihh pegi tengok ultraman !!
aku kalau pegi sg wang.. aku merayap beli baju comel2 & kawaii stuffs. pastu keluar je.. mesti cam nak pitam. haha sbb duit byk habis.

weihh aku nak tergelak tau baca yg ko kata kuar dua.. gugur dua. kekeke.. ko ni kan.

weih hubby tau tak ko ada blog ni ?