Saturday, June 14, 2008

Nk bg Cik Juliana menyampah tgk paha aku

nih hasil g KLCC arinih..gaun tuh rm25 je..tuh rembat 2..ambik size besar... ader lagi yg cute xde pricetag lak..malas nak tunggu..pastuh cr jeans kat aiqal..org lain beli jeans br sbb membesar..aiqal nih mengecil..longgar abis jeans..dh la size 24-36mths..kena cr yg cutting slim..ader 2-2helai jeans guess xpakai..


xde scanner try ambik guna camera ok la nampak la jugak...nih pic zaman anak dara..berat dlm 50kg.. sampai aiqal pun xkenal..nih sape..uwaaaa..nampak sgt mama gemuks giler.. Ju camne nk kurus nih.. xkuasa dh gemuksss nih.. tuh la time peknen aku melantak x ingat.. pyh la nak turun.. metabolisme rendah kot..keje dok melantak pastuh tido camne nak kurus
nih pic td ptg g KLCC.. tgk la bolat nyer pipi.. dlm sebulan mencanak naik badan pas xminum kopi.. baru je berangan konon2 dh kurus..uwaaaaaa..menci laaa


dpt la shopping baju anak2..cr sua jeans aiqal..die makin kurus..besar je suar..




bujang aku yg xabis2 naik menda alah nih



3 comments:

Anonymous said...

Ira dah kurus lah....I kalau dapat mcm body Ira ni mau buat kenduri....hehehheh....Dania dah umur berapa, Ira? Aiqal nampak susut sikit tapi manisnyer tu masih ada....

sahira said...

kurus nyer.. laki ira tuh ari2 bebel ckp gemuks..mane x tension..kdg2 wat pekak je..suka time peknen je psl hb xleh nk bebel..ira bole mkn sesuka hati..Dania lahir 26.7.07..Aiqal br start mkn balik..susu pun berbotol2 sehari

J u l i a 。.゜✿ said...

hello faraaaa ! *hugs*

sorry aku dah bape hari tak lompat masuk sini. aku asyik mellow je. aisehhh.. tapi skang ni dah ok sket kut. takde la cam sedih sedih sgt. cuma sekali sekala ada gak rasa sayu..

buat lap banding surgery cam aku la yang. berat aku dah 54kg ni. 16kg turun. aku target 45kg. harapnya aku dapat lah target tu. jom diet ngan aku sekali ! =D

aiqal ensem siot. sebijik ikut muka ko kan ? tak tak tang pipi tu.