Sunday, March 23, 2008

Oustation ngan Papa kt Kuala Kangsar

Suppose plan nak g Pavilion ngan adik..iyer2 suruh die cuti..Sekali laki aku ajak g Ipoh lak..terpaksa la adik aku keje ari Jumaat tuh.. xdapat la aku nk merasa Jco tuh..So ikut la laki aku outstation kt Ipoh. Aiqal sekrg suka dok hotel.. sementara xkeje nih ikut je la..holiday free
Yang xtahan nyer bab kena tunggu la..ingat sampai awal bole check in dulu.psl laki aku meeting kul 3ptg.. so terus la g Kuala Kangsar...dkt 2jam aku tunggu dlm kete..kalu ader kedai2 ke bole gak aku merayau..nih kat TM Kuala Kangsar tuh..aper la yg ada.. Aisya siap mkn nestum dlm kete la..kebulur anak dara aku tuh..
Macam2 aksi la anak2 nih dlm kete..xmao tido lak tuh.. aku dh la ngantuk
Nih tgh tunggu papa ambik.. lambat.. dr kul 10 pagi dh siap...aper2 pun mkn dulu..comot..

No comments: