Thursday, March 20, 2008

Kegiatan harian Aiqal

Hari2 keje naik basikal dlm umah.. kalu bwk turun jd keje lak kat aku kena basuh tayar.. xbg naik mengamuk lak bujang senang aku nih.. hari2 bangun kul 7.30 pagi keje die mtk bukak ceria.. dh boring suruh bukak cd...boring suruh bukak PS2 lak.. pastuh ulang la 3 benda tuh..aku yg meroyan kena bukak.. padahal die dh pandai bukak semua tuh.. tp saje nak mendera mama die..watpe mama jd ceo kalu x wat semua tuh..hampeh betul..


nih la kemeja yg BIL aku beli kat Bandung.. dulu mmg xnak pakai.. tp sejak kamceng ngan BIL aku nk smart je la.. aku rase sejak peknen Aisya aku xpernah beli baju kat Aiqal.. banyak lagi yg blum pakai.. lagisatu psl Aiqal kurus baju die mmg bole pakai lama..bayangkan baju umur 1thn setengah muat lagi.. cuma jeans je arituh laki aku beli psl ader yg dh pendek...



Lupa lak nk stori pasal anak bujang mama ni..balik2 adik je.kalu die bole baca ni sure jeles..kekekeke.. ntah apasal lepas mandi die mintak nk pakai baju jalan..biasa die tau kalu dok umah baju2 dlm laci..nih pergi kat baju yg gantung2 tuh..yg kelakar nyer mintak baju macam 'paman' adik ipar aku.. bil aku nih mmg bergaya..suka pk kemeja..

No comments: