Sunday, June 27, 2010

Bagan Lalang

xde pic food la.. masa ni airish xmao dok dlm stroller.. nk dukung.. so mkn pun kena cepat2 la..
bole la food die tp laki aku dh warning jgn nk ajak die dtg sn dh..punya la jauh..



masa ni aisya sibuk nk duduk hotel.. dh kemaruk minah nih
dh cam anak org asli je aisya nih.. dh siap ikat rambut elok2 dh.. tocang dua.. diorg 2 beradik nih kalu dlm kete xreti duduk diam.. abis rambut dh cam aper..
lantak la aisya..
rugi lak xbwk dslr.. aku malas nk angkut.. dh la kena dukung airish.. laki aku tuh malas nk pegang... so guna je la hp aku yg tahap bole campak dlm longkang..ntah bile la laki aku baik hati nk beli iphone ke..uwaaaa
akhirnya sampai jugak aku di Bagan Lalang
dh lama sgt adik aku ajak.. sekali tetiba laki aku ajak g arini
adik aku malas la.. dh la arituh celebrate besday mama aku xde..sedih okeh..
punya la jauh..sejam gak la.. ntah thn bile lak nk sampai.. tgk la mood laki aku camne

No comments: