Saturday, May 15, 2010

Aktiviti ari sabtu

saje nk tepek pic tgh menyusu aisya..suka sgt g isetan.. coz suka bilik die.. tp kalini penuh lak 3 bilik.. so selamber je la breastfeed kat luar..nasib baik xde lelaki yg masuk.. kdg2 tempat lain xwat bilik asing.. malu la jugak nk selak2.. kdg2 suka tgk org lelaki yg tukar diapers anak2..coz laki aku xpernah okeh.. biasa aku tgk org cina..mmg rajin tukar diapers anak2 diorg.. mmg papa yg bagus..tp bg aku yg nk breastfeed nih leceh la.. susah la aku nk selak kan.. melalut lak..nk stori aper aktiviti arini..
semlm papa xblk.. biasa la keje.. tunggu2 jugak aku..kan ader appointment ngan dentist kul 9.30pagi.. sms papa die ckp otw.. tuh la laki aku nk cepat2 tender..sudah penat keje.. tp penat2 pun semangat ajak g klcc.. bekpes dulu.. jamu laki aku rendang ayam pencen la..dh semlm die xblk.. aku yg byk mkn.. next wks nk g pasar mlm lagi la..cam xpuas lak.. giler mkn byk.. mkn ngan roti pun sedap.. siap2kan anak teurus zass g klcc..papa la byk agenda nk shopping..
papa beli kasut futsal..kasut jogging.. beli la skit2 baju kat anak2.. selipar crocs kat aisya coz kasut die ketat..mengamuk2 sakit kaki.. ingat nk beli kasut adidas..nk jugak selipar cam aiqal.. beli je la..ader 40% less..
aku lak meroyan tgk baju2 barbie..nk2 70%.. geram je nk beli semua.. aisya kan suka giler ngan barbie..
pastuh aisya mengamuk nk stroller kaler pink.. xde lak kat mothercare.. mmg kena beli la.. mengamuk2 terpaksa la dukung adik..biarpun br 6kg lenguh jugak nk dukung..
pastuh g ampang ambik surat kat umah lama.. pastuh tgk baby..
kul 8mlm br sampai umah.. penat jugak la berjln
dh la aku xde aper2..uwaaaaaa
papa kata share aku dh byk utk bln nih.. ala bkn aku pakai.. modal bizz kan..
pastuh tgh bodek nk beli baju kurung moden nk pakai konvo 25hb nih.. nk beli kat mana yerk
biasa beli kat c4 wangsa maju.. budget harga dlm rm150 je.. xkan xbeli baju baru.. esok nk kena cr la..

No comments: