Thursday, February 18, 2010

ntah aper2

3hari nih seronok aku layan tenet.pinjam netbook aunty sya..
geram je nk beli satu... tgk la kalu ader rezeki
aunty sya tido lak tido sn.. penakut nk dok sorang2 kat umah..laki aku die balik kelate
papa lak o/s.. jap lagi sampai la kot
tok ma n tok bah esok dtg kl.. tok bah xpuas nk gomol airish..
xtau nk stay brp lama kat sn..
25hb nih br la cukup 40hr..tp aku rasa cam dh xberpantang.. iyer la semua keje dh wat
bab mkn lak yg xmkn lagi seafood.. dok mkn ayam n ikan je sekrg
wat minuman berais tuh kena pantang lagi
ingat nk ajak laki aku g mkn steambot.. teringinn la.. cam dh lama xmkn kat kedai..
tp cam leceh nyer nk bwk airish nih berjln2..
ari khamis dh g jusco beli gorceries.. g kejap je beli2 brg terus balik.. cam rasa x best nyer bwk baby jln2..
semlm pun dh g pasar mlm.. tuh pun cepat2 je..
segan nanti org tanya baby brp hari..
mak nyer yg xtahan nk berjln..

1 comment:

Unknown said...

meh aku temankan.. ko belanja aku jaga airish chewahhhh!!