Sunday, October 26, 2008

Maxi Dress

cam dh tersuka giler kat maxi dress.. cantik kan
br tau web nih.. cam nk order je..tp papa x approve la pakai maxi dress nih


sempat beli kat Ampang Point semata2 pasal nk g hioliday la..
papa gelak kata mama pakai baju menda nih..
nih la akibat beli baju xtanya dulu...
siap ckp papa nk bg 1k beli baju baru..buruk benor la
xbg2 pun duit tuh ckp saje lebih..
ke pasal mama salah beli..
xde pic yg full pasal aiqal xde mood nk tlg ambik..
papa lak dok bantai gelak..
tp yg penting perut kena slim..kalu x mesti org tgk tang perut..
td dr PD terus g open house.. papa kata xmalu ke pk bj nih..uwaaaa
lantak la ckp la kita g beach..ekekeke
nasib baik tgh usaha nk peknen..so nanti peknen bole la pakai nih ngan selamber..




4 comments:

MAKCIK REHAN said...

Ira, laki hang pangai sama mcm laki aku taww. kalau aku beli baju hok pelik2 sikit mula la dia buat muker selenger tgok aku taww. pastu mcm malu nk bawak aku jenjalan. Mencikk kan??

Padehal (serius nih) aku tgok ok je ko pakai baju tu. Nampak stylo aper. cuma ko jgn biar melabuh sgt.

kalau aku beli dress mcm ni, nnt laki aku perosok aku masuk dlm bonet keter. sbb aku ni sah2 la tak seswai ya amat nk ber maxi segala... terburai lemak2 peliharaan ku tu weii...

sahira said...

aku xtau la taste die camne.. td g klcc puas aku tunjuk maxi dress siap org lain pakai pun aku tunjuk.. mmg xberkenan..uwaaaa..menci tau..

mmg labuh skit maxi dresss kena potong skit..

tuh b4 nih aku malas nk beli baju..sekrg baru pandai n berani skit nk beli..kalu x kena pangkah je

J u l i a 。.゜✿ said...

cakap laki kena ikut fara.. jangan amik mudah tau. sebab susah sebenarnya nak jumpa lelaki yg complaint pasal penampilan org yg dia sayang ni. serious.

ko bertuah dapat laki camtu. =)

baju baju ko aku tengok banyak yg warna gelap lah. cuba elak baju brown color or black. try pastel color, pink, yellow.. nampak ceria sikit.

sahira said...

cerewet sgt laki aku tuh.. kita nih ikut trend..xbole pelik..aku suka giler style baju2 ko juju..tp kalu aku pakai mesti kena ketawa nyer..lagi satu die ckp aku gemuk..tuh yg hangin.. nih cam nk peyod je mkn pun byk balik..