Friday, May 23, 2008

KLCC

Menyesal lak x beli 2-3 helai..pas less jd rm17.. ingat nak repeat ngan papa..jammed lak kul 8 br sampai umah.. mane tau laki aku nk blaje lagi.. baju 3helai nih pun aku main ambik je psl susah nak mencelah ngan stroller.. total beli arinih rm139.. abis duit den..
yang nih pun murah..rugi x ambik satu kaler lagi..
ingat nak cr jeans kat Aisya terambik suar kaler merah lak.. Aisya xde jeans panjang.. dh la beli size 18mths aku main ambik je
sejak tgk PHDC nih Aiqal dh kenal Mickey Mouse.. xde la Ultraman je.. So kena la aku baca buku nih kat die.. beli la mane tau die berminat nak g Tadika...tp tetap sama xmao g skolah..
Xde keje lain menda alah nih je la die..dh la mahai sekali naik rm1..


Xde duit tp gedik gak nak g presale Isetan.. beli la 2-3helai baju kat Aisya pasal kat Aiqal beli book.. die aim jam Ben 10 uwaaa rm100 mati aku nak byr.. aku ckp nanti papa ader duit papa beli..jupe ngan Azimah n Isra terlupa lak nk ambik gambar tgk makan pasal Aiqal wat perangai ntah menda2 la die nak..tuh aku malas nak bwk g KLCC baik g Ampang Point je.. mesti ader je yg x kena..

No comments: